logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۹۶۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان خبر داد:

اعزام تیم بدمینتون به مسابقات رنکینگ کشوری

اعزام-تیم-بدمینتون-به-مسابقات-رنکینگ-کشوری
رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان گفت: تیم پسران استان به مسابقات رنکینگ کشوری که در قم برگزار می‌شود، اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی هیأت بدمینتون استان زنجان؛ غلامرضا باقری با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی استان قم از چهاردهم تا هفدهم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: تیم پسران بدمینتون استان زنجان در رده‌های سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان با اشاره به نفرات شرکت‌کننده عنوان کرد: در رده سنی زیر ۱۷ سال امیرحسین عجم‌لو، محمدرضا محمدی، آرتین بهری، سینا جعفری و ماهان مرادی ترکیب تیم بدمینتون زنجان را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در رده سنی زیر ۱۹ سال نیز معین مقدم و محمدرضا ضیغمی بدمینتون‌بازان زنجان در مسابقات رنکینگ کشوری قم هستند، سرمربیگری تیم اعزامی استان زنجان نیز برعهده سروش اسکندری است.

باقری با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات رنکینگ دختران در شیراز تصریح کرد: مسابقات تیم دختران بدمینتون استان زنجان زیر ۱۹ سال متشکل از سنا حسنلو، بهار تلخابلو، سنا کوهنورد، آیسان کریمیان و نگین بهرامی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: در مسابقات رنکینگ بدمینتون شیراز نماینده بدمینتون استان زنجان در زیر ۱۷ سال نیایش فاتح و آیسا تابان هستند، که به مربی‌گری و سرپرستی سارا باقری در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان اظهار داشت: مسابقات رنکینگ دختران در شیراز از شانزدهم تا نوزدهم مرداد برگزار خواهد شد و امیدواریم ورزشکاران تیم بدمینتون استان با تلاش در این رقابت‌ها مقام‌های خوبی را کسب نمایند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر